motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

5.12.12

10 otázek pro ... Kdo bude dalším hostem?

Včera jsem na Twitteru položil otázku, s kým byste si rádi přečetli rozhovor v rámci 10 otázek pro ...


Sešla se mi pěkná spousta návrhů. Možná na rozhovory po celý následující rok. :) Do této chvíle si nejvíce přejete rozhovor s @oldrichmladek @viitek @Jaack74 @vojta66 @RadimSvidrnoch @Between_cz @osud99 @LukStanek @ProsteBlond @odrybnika @nastynun @rostman @Svrdlin @matkou_v_praze @Arlaine139 @jhiemer @slayer5013 @mistni_idiot @No4711 @trif @diseasezoe @tracnik @madhcz @Just_Stray_Cat @rionka @cervenypult @Fearbag @bolinka_cz @Tichotlapka @as_TMA @jizerie @TedTonks_cz @liveoliverr.

Ale pozor, dostal jsem i návrh, který bude těžko splnitelný

Výzva to rozhodně je, zkusím nemožné, nechme se překvapit. :)

S některými jsem již rozhovor vedl a byl zveřejněn (seznam zveřejněných rozhovorů), některé jsem již oslovil a s některými již v tuto chvíli vedu rozhovor. Někteří oslovení s díky odmítli, že nejsou pro Twitter komunitu ničím zajímaví. Já si myslím, že zajímavý je každý člověk, jen je potřeba, správně se zeptat. Ale nebudu prozrazovat o koho se jedná, vždy se snažím držet to v tajnosti, aby to pro vás bylo překvapením. Už jsem bohužel plnil i žádost o stažení rozhovoru z internetu. Bylo mi to vždy líto, ale nemám důvod takovou žádost nesplnit.

V současné době vybírám hosty s ohledem na stav vzájemného sledování na Twitteru. A to z důvodu, že pozvání a první detaily o rozhovoru, vedu prostřednictvím DM zpráv. Nechci tímto tedy nikoho nutit, že si mne musí přidat do followers! :) Naopak, někteří, které navrhujete jako hosty, sledují mě a já je ne.

V letošním roce plánuji vydat ještě dva rozhovory, Vánoční speciál (Vánoční speciál 2011) a PF do Nového roku.

Posílejte své návrhy na hosty dál, jsem rád, za každý návrh na zajímavého hosta, jen vás poprosím, doplňte každý svůj návrh hashtagem #10otazekpro.

2 komentáře:

  1. Rád bych tu Tichotlapku. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně tehdy někdo chtěl? To je hezký :) škoda, že už to asi skončilo. Některé rozhovory jsou fajn.

    OdpovědětVymazat